Slovenská asociácia pohrebných a kremačných služieb

Sme členom celosvetovej federácie pohrebných služieb

Sme členom Európskej federácie pohrebných služieb


Zobraziť certifikát

Zobraziť poďakovanie
Zasadanie predstavenstva december 2012
12.12.2012Zápisnica
zo zasadania predstavenstva Slovenskej asociácie
pohrebných a kremačných služieb
v Bratislave, dňa 12. 12. 2012
Zasadania sa konalo v sídle asociácie, na Trojičnom námestí 12, v Bratislave, zúčastnili sa členovia predstavenstva SAPaKS, viď prezenčná listina.
Program zasadania:
1. Zahájenie
2. Príprava činnosti asociácie pre rok 2013 a program pravidelných schôdzí členov
3. Návrh na prijatie nových členov
4. Hlasovanie o prijatí členov
5. Organizačné pokyny pre výber členských príspevkov
6. Diskusia
7. Záver
1. bod programu:
Zasadnutie zahájil predseda SAPaKS, pán Ladislav Stríž, privítal prítomných.
2. bod programu:
O jednotlivých bodoch činnosti asociácie pre rok 2013 informoval člen predstavenstva Vladimír Ecker, ktorý vzhľadom na udalosti v oblasti pohrebníctva z posledných mesiacov zdôraznil nutnosť organizovania minimálne dvoch členských schôdzí počas kalendárneho roku.
3. bod programu:
Návrh na prijatie za riadnych členov asociácie predniesol Ladislav Nádaský, zdôraznil, že všetci navrhovaní kandidáti splnili a spĺňajú podmienky prijatia, a v súlade s článkom III., bod 5., odporučil skrátiť čakaciu dobu u vybraných kandidátov a prijať ich tak za riadnych členov.
4. bod programu:
Predseda Slovenskej asociácie pohrebných a kremačných služieb dal o návrhu člena predstavenstva „O prijatí nových členov“ hlasovať. Všetci členovia predstavenstva sa v hlasovaní vyjadrili za prijatie navrhovaných kandidátov.
V súlade so stanovami asociácie, podľa článku III. a článku V. bod 2. boli za riadnych členov prijatí:
- Pohrebníctvo Domine, Imrich Nagy, Dunajská Streda
- Pohrebná služba Memorial, Ing. Ján Furák, Želovce
- Pohrebná služba Chryma, Trenčín
- Pohrebná služba Archa, Michal Katreniak, Kalinovo
- Pohrebná služba Memoria, Marta Kolesárová, Trebišov
- Pohrebná služba Pax, Trnava
5. bod programu:
V súlade so závermi členskej schôdze zo dňa 11. 10. 2012 v Banskej Bystrici, predložil člen predstavenstva Vladimír Ecker návrh výberu a evidencie finančných prostriedkov, pozostávajúcich z členských príspevkov. Išlo najmä o mechanizmus výberu a evidencie. Návrh bol prijatý a všetci členovia budú o týchto podmienkach informovaní osobitým listom.
6. bod programu:
V diskusii sa jednotliví členovia predstavenstva vyjadrili k súčasnej situácii v pohrebníctve, ktorú v posledných mesiacoch niektoré pohrebné služby v lokalitách svojej pôsobnosti v očiach verejnosti vážne poškodili. Ako informovali médiá, išlo najmä o neprofesionálny prístup ku zákazníkom a o podozrenia z nedodržiavania Zákona 131/2010. Predstavenstvo konštatovalo, že konalo správne a predvídavo, keď tým členom asociácie, ktorí prerušili komunikáciu s asociáciou už v minulosti a to na dobu dlhšiu ako pol roka, začiatkom roku 2012 členstvo pozastavilo. Sledovanie činnosti svojich členov, individuálna komunikácia i osobné návštevy sú i pre budúcnosť nutné, aby sa predišlo možným rizikám a hlavne poškodeniu dobrého mena SAPaKS.
7. bod programu:
V závere predseda poďakoval prítomným za ich účasť a ukončil zasadanie.
V Bratislave, 12. 12. 2012
Program zasadania:
1. Zahájenie
2. Príprava činnosti asociácie pre rok 2013 a program pravidelných schôdzí členov
3. Návrh na prijatie nových členov
4. Hlasovanie o prijatí členov
5. Organizačné pokyny pre výber členských príspevkov
6. Diskusia
7. Záver
1. bod programu:
Zasadnutie zahájil predseda SAPaKS, pán Ladislav Stríž, privítal prítomných.
2. bod programu:
O jednotlivých bodoch činnosti asociácie pre rok 2013 informoval člen predstavenstva Vladimír Ecker, ktorý vzhľadom na udalosti v oblasti pohrebníctva z posledných mesiacov zdôraznil nutnosť organizovania minimálne dvoch členských schôdzí počas kalendárneho roku.
3. bod programu:
Návrh na prijatie za riadnych členov asociácie predniesol Ladislav Nádaský, zdôraznil, že všetci navrhovaní kandidáti splnili a spĺňajú podmienky prijatia, a v súlade s článkom III., bod 5., odporučil skrátiť čakaciu dobu u vybraných kandidátov a prijať ich tak za riadnych členov.
4. bod programu:
Predseda Slovenskej asociácie pohrebných a kremačných služieb dal o návrhu člena predstavenstva „O prijatí nových členov“ hlasovať. Všetci členovia predstavenstva sa v hlasovaní vyjadrili za prijatie navrhovaných kandidátov.
V súlade so stanovami asociácie, podľa článku III. a článku V. bod 2. boli za riadnych členov prijatí:
- Pohrebníctvo Domine, Imrich Nagy, Dunajská Streda
- Pohrebná služba Memorial, Ing. Ján Furák, Želovce
- Pohrebná služba Chryma, Trenčín
- Pohrebná služba Archa, Michal Katreniak, Kalinovo
- Pohrebná služba Memoria, Marta Kolesárová, Trebišov
- Pohrebná služba Pax, Trnava
5. bod programu:
V súlade so závermi členskej schôdze zo dňa 11. 10. 2012 v Banskej Bystrici, predložil člen predstavenstva Vladimír Ecker návrh výberu a evidencie finančných prostriedkov, pozostávajúcich z členských príspevkov. Išlo najmä o mechanizmus výberu a evidencie. Návrh bol prijatý a všetci členovia budú o týchto podmienkach informovaní osobitým listom.
6. bod programu:
V diskusii sa jednotliví členovia predstavenstva vyjadrili k súčasnej situácii v pohrebníctve, ktorú v posledných mesiacoch niektoré pohrebné služby v lokalitách svojej pôsobnosti v očiach verejnosti vážne poškodili. Ako informovali médiá, išlo najmä o neprofesionálny prístup ku zákazníkom a o podozrenia z nedodržiavania Zákona 131/2010. Predstavenstvo konštatovalo, že konalo správne a predvídavo, keď tým členom asociácie, ktorí prerušili komunikáciu s asociáciou už v minulosti a to na dobu dlhšiu ako pol roka, začiatkom roku 2012 členstvo pozastavilo. Sledovanie činnosti svojich členov, individuálna komunikácia i osobné návštevy sú i pre budúcnosť nutné, aby sa predišlo možným rizikám a hlavne poškodeniu dobrého mena SAPaKS.
7. bod programu:
V závere predseda poďakoval prítomným za ich účasť a ukončil zasadanie.
V Bratislave, 12. 12. 2012
Prihlásenie člena
Kalendár
Eduard
Oznamy

Číslo účtu pre úhradu členského príspevku
IBAN: SK 3809 0000 0000 0630 878 395
Neprehliadnite nový videoreport z výstavy Slovak Funeral 2018, kde informujeme o priebehu posledného ročníka pred pandémiou!
IBAN: SK 3809 0000 0000 0630 878 395
Neprehliadnite nový videoreport z výstavy Slovak Funeral 2018, kde informujeme o priebehu posledného ročníka pred pandémiou!